Istorija
Multikulturalno nasljeđe brenda: Flormar je nastao krajem 1950-ih u modnoj prijestolnici svijeta, Milanu, i procvjetao je u šarenim i autentičnim zemljama Turske, smještenim na spoju Azije i Europe.
Brend je od tada razvio bogato iskustvo u šminkanju zahvaljujući svojim iskustvima s multikulturalnom strukturom Turske, različitim tipovima kože i beskrajnim nijansama kože, strasno nastavljajući svoj put kako bi podigao radost i sreću koje žene crpe iz života svojim širokim spektrom boja i tekstura. Obogativši svoj pristup ljepoti raznolikošću i razlikama, Flormar se ponosi što je ohrabrujući brend za žene koji poštuje različitosti i brzo zadovoljava potrebe potrošača širom svijeta.
Brend, koji se pridružio francuskoj grupi Rocher 2012. godine, nastavlja rasti i jačati se. Danas se Flormar pozicionira kao jedan od najpopularnijih brendova šminke na svijetu s gotovo 100,000 prodajnih mjesta u više od 70 zemalja i 800 trgovina u 200 gradova diljem svijeta. Svaki dan, Flormar nastavlja rasti kako bi podigao raspoloženje žena na još više mjesta.